Intern passion för varumärket

Har ni ett värdefullt varumärkeslöfte som måste ut till kunderna? Måste ni bli tydligare och få fler av era medarbetare att leva varumärket? Behöver ni göra en intern varumärkesresa? Resepaketet har två etapper för att omvandla kundlöftet till ett kundupplevt värde. I den ena etappen lyfter ni varumärkeslöftet bland medarbetarna och i den andra är resmålet en kommunikationsstrategi och en arbetsprocess som engagerar medarbetarna och skapar dialog med kunderna.

 

Klicka på delmålen för att läsa mer om resans innehåll.

  1. 1

    Nulägesanalys

    Nulägesanalysen är checklistan som ser till att allt nödvändigt bagage kommer med på planet från början.

    Läs mer>
  2. 2

    Utbildning

    Två utbildningar ingår:

    • Sociala medier
    • Content marketing
    • Digital inhouse™
    • Passion för varumärket
    • Sinne för varumärken
    • Storytelling
    Läs mer>
  3. 3

    Planering & Strategi

    Internt varumärkesarbete

    Kommunikativ plattform

    Läs mer>
  4. 4

    Resurstid

    300 timmar:

    • Produktion av material för kommunikation och PR
    • Utbildning
    • Konsultation & Rådgivning
    • Planering & Strategi
    Läs mer>
  5. 5

    Varumärkesplattform

    Gemensam plattform för att producera, hämta, spara, kontrollera, publicera, leverera, beställa och arkivera allt ert kommunikationsmaterial.

    Läs mer>
Resans längd 3 år
Månadskostnad 40.000:-

Fråga vår reseledare Boka möte
Resebeskrivning Ladda ner

Fanny Eriksson

Har du frågor om våra olika varumärkesresor är du välkommen att höra av dig till oss. Vi hjälper dig gärna med val av resepaket eller om ni behöver lägga upp er egen resa för att nå önskad destination.

054-10 28 10, fanny@bam54.se